+372 55 680 525 tiina@tekstiagentuur.ee 
                 
turundusabi tekstidega

Harilik turundaja.

Alustav ettevõtja.

Rööprähkleja.


Tead selliseid liike?

Nimetatud isendeid on Eestis üha enam ja nende leviala üha suurem.

Ometi peavad nad iga päev võitlema ellu jäämise eest. Jälgima, mida konkurendid teevad. Hoidma end kursis tehnoloogiliste uuenduste ja trendidega. 

Nad töötavad nagu hobused:

  • Harilik turundaja ei jäta erakordset pakkumist kasutamata ja ostab sisupostituste ideede kalendri (ainult 19.90!)

  • Alustav ettevõtja on oma uue ja kalli veebilehe üle uhke - vähemalt turundus on nüüd tehtud!

  • Rööprähkleja registreerib end ühe uue sisuturunduse tööriista tasuta proovisõidule.

Miks nad nii teevad?


Kas nad siis sisuloomest kui teenusest ei ole kuulnud?


Sisuloomast? Mis loom see selline on?

Sisuloom on selline loom, kes on alati näljane.

Ja kõik ettevõtteid ei jõua teda vajalikul määral toita.

Sisuloome teenus

Sisuloojad ja sisukirjutajad aitavad neid hädast välja. 

copywriting eesti

Copywriting

Klassikalises mõttes on copywriting tekstide loomine eesmärgiga midagi müüa või nõudlust stimuleerida.

Copy = müügilehtri tööriist - tekst,  mis kutsub ostma, registreerima, broneerima, alla laadima, uudiskirja tellima, ühendust võtma. 
 
Pakkumised. Hüüdlaused. Reklaamid. Maandumislehe tekstid, E-kirjad. Müügimaterjalid. Bänneritekstid.

Sisuloome teenus

Sisuloome

Sisu = turu harimise ja usalduse tekitamise tööriist. Turunduslik sisu vastab sinu klientide küsimustele ja viib külma kontakti samm sammult lähemale toote või teenuse ostule. 

Sisuloome, osana läbimõeldud sisuturundusest, on pikaajaline strateegia. Ükskord loodud sisukas postitus, artikkel vm võib kliendi tuua ka mitme aasta pärast. Sisu hoiab sind kliendi jaoks meeles, tõestab sinu asjatundlikkust ja annab sulle usalduskrediiti.  

Artiklid. E-raamatud. Blogipostitused. Infograafika. Juhendid. Intervjuud. 

Sisuturundus

Sisuturundus

Sisuturundus on komplekt turundusvõtteid, mille eesmärk on, nagu turunduses ikka, uute klientide leidmine ja olemasolevate hoidmine.

Ära unusta luua ka olemasolevale kliendile väärtust vastutasuks usalduse ja sinu toote või teenuse valimise eest. 

Sisuturundaja ei tööta ainult tekstide, vaid ka heli, video, sotsiaalmeedia, foorumite, blogide, uudiskirjade, taskuhäälingute ja mõjuisikutega. Sisuturunduse strateegia loob laia silmaringiga inimene, kes suudab analüüsida kliendi äri ning tunneb tarbijate eelistusi. 

kirjutada meediasse artiklit

Meedia

Tasuta kajastused. Tasutud artiklid.     Arvamusartiklid.

Julge hundi rind on rasvane. 

sotsiaalmeedia abi

Sotsiaalmeedia

Kanalite haldus. Kampaaniad. Sisuloome.

Sina ära muretse :) Ma tean, kust saab     kõige nunnumaid looma-GIFe.

veebilehe tekstid

Veebileht

Veebitekstid. Blogipostitused. SEO.

  Kes see muu ikka koera saba kergitab, kui    mitte koer ise? 

emailiturundus uudiskiri

E-mailiturundus

Uudiskirjad. Automaat-teated. Külmad       kirjad.

 Magavale kassile hiir suhu ei jookse. 

Google Ads tekstid ja märksõnad

Reklaamtekstid

Google Ads. Display. Raadioreklaam.

  Kuidas sul nende äädidega? Aa, müüki ei    tulnudki? Jälle nagu hane selga vesi?

Sisustrateegia teenus

Sisustrateegia

Paha siga, mitu viga: küll kärss kärnas, küll    maa külmand.  

Kuule! Sisu töötab. Tegelt ka! 

Ega töö jänes ole, et eest ära jookseb?


Seda küll, aga seda teevad sinu konkurendid...