Sisukirjutaja I Copywriter I Sisustrateeg
Sisukirjutajana olen ääremängija, kes söödab palli.
Copywriterina ründaja, kes palli väravasse lööb.
Sisustrateegina treener, kes mõtleb kogu hooajale.


Copywriting
Pakkumised. Hüüdlaused. Reklaamid. Maandumislehe tekstid, E-kirjad. Müügimaterjalid. Bänneritekstid.
Copywriting on tekstide loomine eesmärgiga midagi müüa või nõudlust stimuleerida.
Copy = müügilehtri tööriist - tekst, mis kutsub ostma, registreerima, broneerima, alla laadima, uudiskirja tellima, ühendust võtma.

Sisukirjutamine
Artiklid. E-raamatud. Blogipostitused. Infograafika. Juhendid. Intervjuud.
Sisu = turu harimise ja usalduse tekitamise tööriist.
Turunduslik sisu vastab sinu klientide küsimustele ja viib külma kontakti samm sammult lähemale toote või teenuse ostule. Sisuloome on pikaajaline strateegia. Ükskord loodud sisukas postitus võib kliendi tuua ka mitme aasta pärast. Sisu hoiab sind kliendi jaoks meeles, tõestab sinu asjatundlikkust ja annab sulle usalduskrediiti.

Sisuturundus ja Sisustrateegia
Sisuturundus on komplekt turundusvõtteid. Sisuturundaja ei tööta ainult tekstide, vaid ka heli, video, piltide, sotsiaalmeedia, foorumite, blogide, uudiskirjade, taskuhäälingute ja mõjuisikutega.
Sisuturunduse strateegia loob laia silmaringiga inimene, kes suudab analüüsida kliendi äri ning lõppkliendi huvisid, teadmisi ja vajadusi.