Sisuga võib saavutada palju asju. Küsimus on selles, mis see asi sinu jaoks on?
• Olla eristuv, omanäoline ja meeldejääv bränd
• Positsioneerida end eksperdina
• Näidata kompetentsi ja tekitada usaldust
• Tulla Google otsinguga nähtavale
• Anda oma tootele või teenusele lisaväärtust
• Tekitada B2B müügivõimalusi
• Siseneda uutele turgudele
Milline on sinu sisuturunduse peamine eesmärk?
• Bränding?
• Mõttejuhtimine?
• B2B müügivõimaluste tekitamine ?
• Parem positsioon otsingumootoris ehk SEO?
• Laienemine uutele turgudele/ Eksport?

Millega ma saan sind aidata?

Bränding
Nimed I Domeenid I Tunnuslaused I Hääletoon
Sa jääd meelde, kui oled erinev, autentne ja järjepidev.
Aitan avastada ja kujundada, mis teeb sinust „sinu“ ja eristab sind sinu konkurentidest.
Sisu toetab seda, et teadlikkus sinu brändist suureneks.
Sisu on kasulik ka sinu meeldetuletamiseks: mida rohkem inimesed su brändiga kokku puutuvad, seda paremini nad sind mäletavad.

Müügivõimaluste loomine
Ostuteekonda toetav sisu I Emailiturundus I E-raamatud Kliendilood
Ükskõik mis taktikat või tehnoloogiat sa kasutad, on sul vaja sisu, mis vastab su kliendi küsimustele tema ostuteekonnal. Enne müügiprotsessi, selle ajal ja pärast seda.
Emailiturundus on privileeg, mitte õigus. Austame sinu kliendi postkasti ja kirjutame midagi ägedat ja kasulikku.

Mõttejuhtimine
PR ja arvamusartiklid I Sisuloome LinkedInis
Nii persoonibrändi kui ettevõttena on sul luksus arvata.
Ära karda neid, kes arvavad teisiti. Kõigile meeldida ei ole niikuinii võimalik.
Seisukoht on märk kompetentsist. Ja kompetents loob usaldust. Arvamuse avaldamisega panustad ka oma valdkonna arengusse.Soovitan sul mõttejuhtimisse panustada, sest tegelikult toetab see tugevalt ka teisi suundi: SEO-d, brändingut, päringute kasvu jne.

SEO tekstid
Veebitekstid I Blogiartiklid I Metakirjeldused jne
SEO tekst on üksikasjalik, nüansirikas ja terviklik. SEO sisu on hästi vormindatud, skannitav, sisaldab siselinke, pilte ja jooniseid. Asjakohasusest enam ei piisa. SEO sisu peab olema suurepärane. Mis on suurepärane, sõltub päringu tegija kavatsusest ja lehe eesmärgist. SEO sisu on värske. Kui sa pole 6 kuu jooksul oma lehele uut sisu lisanud ja ei hoia asju värskena, siis Google ei usalda su sisu, sest see võib olla aegunud.

Eksport
2 ühes - tõlkimine ja sisuloome I Loovtõlge I Lokaliseerimine Transkreatsioon
Masinad ei ole ikka veel piisavalt head, et tõlkida ühest keelest teise loova või keerulise sõnumi erinevaid tähenduskihte. Turundusteksti tõlkija ei tõlgi mitte üksikuid sõnu, vaid konteksti ja konnotatsioone.
Kui tõlkimine on sild kahe keele vahel, siis lokaliseerimine on sild kahe kultuuri vahel.
Reklaamide tõlkimise ehk transkeratsiooni jaoks on vaja copywriter-tõlki, kes mõistab algse sõnumi kavatsust ning paneb selle sihtkeeles kõlama loomulikult – nagu see polekski tõlge.

Sa ei tea, mis on su sisuturunduse peamine eesmärk?
Siis alustame algusest. Aitan läbi mõelda Sinu sisuturunduse eesmärgid. Sihtrühmad, sõnumid, kanalid. Prioriteetsed ja toetavad teemad. Milline on hea tasakaal sinu brändi ja laiema perspektiivi vahel.