Mina usun, et usaldus on nii PR-i kui turunduskommunikatsiooni peamine valuuta.
Milliseid sisuturundusega seotud tegevusi teha usalduskrediidi suurendamiseks?
Tööta selle nimel, et veebis oleks sinu kohta ja sinu brändi nime alt avaldatud asjakohast, informatiivset, põhjendatud ja kvaliteetset sisu. Ja et fookuses oleks kasu sihtrühmale.
Edasta ajakirjandusele ja portaalidele sisu, mis põhineb faktidel ja on avatud diskussioonile.
Jälgi, et reklaamsisu oleks muust selgelt eraldatud ja märgistatud. Reklaamiseadus sätestab, et igasugune reklaam peab olema selgelt eristatud ja tarbija peab tavalise tähelepanu juures aru saama, et ta tarbib reklaami.
Jälgi, et toodete ja teenustega seotud sisu oleks proportsionaalne ja kasulik.
Vasta oma sisuga olemasolevate ja potentsiaalsete klientide küsimustele ning proovi anda objektiivset ülevaadet ka konkurentide poolt pakutavatest alternatiividest.
Ole selgelt nähtav ja leitav oma arvamuse, näo ja nimega.
Ole valmis vastama nii positiivsele kui negatiivsele tagasisidele, kuid pea meeles, et kõigile ei pea ega saa meeldida.
Kui saadad turunduskirju ja eripakkumisi meili teel, siis veendu, et sul on:
- õiguslik alus andmete töötlemiseks (nt kliendi nõusolek või õigustatud huvi);
- andmete töötluse kohta on antud teave nt privaatsustingimustes;
- klient saab lihtsalt vastavatest pakkumistest või kirjadest loobuda (nt unsubscribe nupp).
- Vaata, kas su isikuandmete töötlemise alane teave on ajakohane, läbipaistev ja hõlpsasti mõistetav. GDPR-i kohta saad lugeda näiteks siit
Sisu ei ole ainult blogi- ja sotsiaalmeediapostitused. Igas meeskonnas, töövoos ja kliendisuhtluses on samuti asjakohane, aga ka motiveeriv ja lõbus sisu see, mis meid juhib ja ühendab. Loo kliendile spetsiaalselt talle loodud sisuga lisaväärtust. Nii tõusevad ka kliendisuhted järgmisele kõrgemale tasemele.