Alustava ettevõtja, vabakutselise loovisiku ja füüsilisest isikust teenusepakkuja jaoks on tekstil keskne roll müügiahela igas etapis. Veebis turundamiseks on vaja selgeid ja veenvaid tekste, et äratada huvi, tekitada usaldust ja suunata tegevusele (päring, registreerimine, liitumine, ost jms). Selge ja veenev copywriting ja sisukirjutamine on praktiline ühepäevane koolitus, kus õpid kirjutama eestikeelseid turundustekste.
KUS? Tallinna Õpetajatemajas: Raekojaplats 14
MILLAL? Laupäeval, 4. mail 2023 Kell 9.45-18.00
HIND? 180 eur. Haridustöötajale -30%
Registreerimine on avatud Tallinna linna kodulehel.
KOOLITAJA: Tiina Nuum
Miks tulla copywritingu koolitusele?
Iga tekstiga saab turg sinust ja su teenustest parema pildi.
Kui suudad oma kliendi probleemi või salasoovi paremini selgitada kui ta ise, usaldab ta sulle ka selle lahendamise.
Kui tead lisaks põhipädevustele oma ainulaadseid eeliseid ja positsiooni turul, ei pea sa kunagi muretsema, et su konkurendid on sinust kuidagi paremad.
Kui oskad kirjutada mõjusaid tekste, saad hakkama ka enda selge ja veenva väljendamisega olulistes vestlustes, läbirääkimistel ning taskuhäälingu- või videoturunduses.
Kellele on koolitus mõeldud?
Koolitus on mõeldud väikeettevõtjatele ja teenusepakkujatele, kes soovivad oma teenuseid või tooteid sotsiaalmeedias ja veebis turundada. Sobib ka turundusspetsialistidele, kes soovivad kirjutamisoskust teravamaks lihvida.
KOOLITUSE KAVA
COPYWRITERI MÕTTE- JA TEGUTSEMISVIIS
Kuidas kirjutamisblokist, hirmudest ja takistustest üle saada?
Millist suhtumist on tekstide oma näo ja nimega avalikustamiseks vaja?
Kuidas suhtuda turundusgurude nõuannetesse ja parimatesse praktikatesse?
KIRJUTAMISE NELI ETAPPI
Eeltöö. Müügipsühholoogia, ideaalkliendi kaardistamine, brändi hääl
Uurimistöö ja loovustehnikad. Kust saada infot ja inspiratsiooni?
Kirjutamine. Copywriting valemid, raamistikud ja struktuurid.
Teksti toimetamine. Tõhusa kirjutamise reeglid, mis kehtivad nii turunduses kui mujal
KOLM COPYWRITERI TEHNIKAT
Lugude jutustamine
Emotsionaalsed ja ratsionaalsed argumendid
Universaalne kolme elemendi reegel
KUIDAS HEAD TURUNDUSTEKSTI ÄRA TUNDA?
Eesti- ja ingliskeelse turundusteksti erinevused. Eesti väikse turu eripärad.
Tekstide erinevad eesmärgid: teadlikkuse tõstmine, usalduse loomine, tegevusele suunamine
Tüüpvead: puutõlked, lohisevad laused, tühjad fraasid, tapeetsisu ja ebamäärased pakkumised
VIIS PÕHITEKSTI TURULE TULEKUKS JA JÄRJEPIDEVAKS TURUNDUSEKS
Viis keskset turundusteksti: BIO, Meist/Minust, Teenuse või pakkumise tekst, Ekspertsisu, Isiklik „pehmem“ sisu
Näited (+ ja -) koolitusel osalejate tegevusvaldkondadest
Kirjutame BIO kohapeal valmis