+372 55 680 525 tiina@tekstiagentuur.ee 
                 
Miks  peaksid  oma  kodulehel  avaldama kliendilugusid?
#Casestudy #Kogemuslugu #Töövõit #Edulugu

Miks peaksid oma kodulehel avaldama kliendilugusid?


Juhtumi-uuring (case study) on müügis ja turunduses laialadaselt kasutatav võte.

Miks?

Sest kliendi sõna maksab.



Kliendid on su toote või teenuse parimad müügimehed.




  • Tõenäoliselt on sinu potentsiaalsetel klientidel sarnane probleem või vajadus kliendiloo jutustajaga, kellega neil on lihtne samastuda.
  • Et näidata, kuidas oled lahendanud kliendi probleemi.
  • Iga teostatud projekt toob välja sinu pakkumise eelised konkurentidega võrreldes.
  • Sõnad kliendi suust kirjeldavad usutavalt, milline koostööpartner oled.
  • Regulaarne tagasiside küsimine aitab ka sinu toodet, teenust või teenindust pidevalt paremaks muuta.
  • Ükskõik kui hea see näide ka poleks, ei jõua see tõenäoliselt sarnaste ärivajadustega ettevõteteni, kui sa sellest ise ei räägi.

Kuidas jõuda ideest teostuseni?


Enamik inimesi on valmis oma kogemust jagama.

Neile tuleb lihtsalt anda võimalus teha seda sobivaimas formaadis.

Sageli jääb puudu ajast või oskustest, et oma mõtteid ja tulemusi kirjalikult väljendada.


Lähtematerjali kogumine 


Kõnetava kliendiloo jaoks on vaja tugevat lähtematerjali  

Kliendi valimine on oluline esimene samm - ja sinu esimene väljakutse. Vali klient, kes jäi teenusega rahule ja saab välja tuua faktidel põhinevaid tulemusi.


Mõtle turundusele juba projekti algusfaasis

Pange kliendiga juba projekti alguses paika eesmärgid, oodatavad tulemused ja mõõdikud.

Nii on hea nende juurde hiljem tagasi pöörduda. Pidage neil regulaarselt silma peal kogu projekti vältel ja pärast seda. Esitage kliendile kord kuus või kvartalis lühikesi, kuid sisukaid küsimusi. Nii harjub klient tagasisidet andma ja näeb, et nende edu on teie jaoks väga oluline.

Kliendiloo planeerimisel mängib ajastus olulist rolli

Nõusolekut ja tulemusi pole mõtet küsida liiga vara, eriti, kui muutusi pole veel jõutud täielikult ellu viia. Samuti ei ole mõtet küsida liiga hilja, sest siis võivad projektiga seotud detailid olla kliendil juba meelest läinud.


Millega saan aidata?




  • Aitan sinu klienti tõhusalt ja diplomaatiliselt intervjueerida

  • Aitan otsustada, millist sõnumit on kõige mõttekam edastada

  • Filtreerin välja info, mis on lugeja jaoks oluline

  • Selgitan kliendi probleemi nii, et see ei asetaks teda halba valgusesse

  • Kirjeldan sinu ettevõtte lähenemist ja lahendust usaldusväärselt, samas mitte liiga tehniliselt

  • Kirjeldan saadud tulemust ja asetan selle laiemasse konteksti

  • Teen seda kõike nii, et inimesed TAHAKSID sellest eduloost lugeda

 Vaata kliendiloo näidist minu portfooliost.



Kui vajad kliendi- ja kogemuslugude ehk case-study'de loomisel abi,  siis küsi julgelt!
 


Mis vahe on copywriteril ja sisukirjutajal?